مرکز تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ جردن، آفریقا، ونک ، ظفر

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر جردن، آفریقا، ونک ، ظفر ، وحید دستگردی | تلفن 26763137 و 26763146

مرکز تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ جردن، آفریقا، ونک ، ظفر

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر جردن، آفریقا، ونک ، ظفر ، وحید دستگردی | تلفن 26763137 و 26763146

| شرکت رایان پشتیبان | تلفن ٢٦٧٦٣١٣٧
خدمات کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

((((( تلفن: ٢٦٧٦٣١٣٧ - ٢٦٧٦٣١٤٦ )))))

***** سخت افزار *****
- تعمیر انواع کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک و سرور
- ارائه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی
- مونتاژ و تعویض و ارتقا انواع کامپیوتر و لپ تاپ
- راه اندازی کامپیوتر و نصب سیستم
- پشتیبانی کامپیوتر و سیستم

***** نرم افزار *****
- نصب انواع سیستم عامل ویندوز
- نصب نرم افزارهای کاربردی
- نصب نرم افزارهای تخصصی عمران، برق، مکانیک و ...
- بروزرسانی انواع نرم افزار
- نصب انتی ویروس
- ارائه انتی ویروس اورجینال

***** شبکه *****
- نصب و راه اندازی شبکه
- پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
- عقد قرارداد پشتیبانی جهت شرکت ها و موسسات
- فروش انواع سرور و ups
- راه اندازی سرور و دامین ، فایل سرور، سرور پشتیبان، ایمیل داخلی
- مجازی سازی و نرم افزار های کنترل پهنای باند اینترنت و شبکه

***** ماشین های اداری *****
- ارائه انواع پرینتر و کاتریج
- شارژ کاتریج لیزری و جوهر افشان
- تعمیر پرینتر، فکس و اسکنر


خدمات کامپیوتر ، خدمات کامپیوتری ، خدمات شبکه ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر کامپیوتر ، پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی کامپیوتر ، نگهداری شبکه ، پشتیبانی سیستم ، قرارداد پشتیبانی شبکه و کامپیوتر ، نصب شبکه ، راه اندازی شبکه ، قرارداد شبکه ،
خدمات کامپیوتری در محل ، خدمات کامپیوتر در محل ، تعمیر نوت بوک ، تعمیرات نوت بوک ، نصب نرم افزار لپ تاپ ، نصب نرم افزار نوت بوک ، نصب ویندوز ، نصب نرم افزار ، نصب درایور ، نصب نرم افزارهای کاربردی ، نصب انتی ویروس ، راه اندازی سیستم ، راه اندازی کامپیوتر ، ریکاوری ، ریکاوری اطلاعات ، بازیابی اطلاعات ، بازیابی اطلاعات ازدست رفته ، خدمات نرم افزاری

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر

((((( تلفن: ٢٦٧٦٣١٣٧ - ٢٦٧٦٣١٤٦ )))))

  • ۰
  • ۰

آیا خدمات پشتیبانی شبکه MSP و خدمات برون سپاری یکی هستند؟

در این مطلب از سایت رایان پشتیبان سعی داریم در مورد اینکه آیا خدمات پشتیبانی شبکه MSP و خدمات برون سپاری یکی هستند؟ توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . در اینجا سعی داریم در مورد موضوعاتی مثل برون سپاری شبکه به چه معناست و تفاوت آن با خدمات پشتیبانی شبکه در چیست برای شما عزیزان بگیم . پس در ادامه با همراه باشید.

آیا خدمات پشتیبانی شبکه MSP و خدمات برون سپاری یکی هستند؟

برون سپاری ، بعضی اوقات برای بنگاه های کسب و کار، بیشتر یک کلمه چند حرفی اهمیت ندارد. این رویکرد، معناهای زیادی دارند؛ ولی به طور معمول با مقولاتی نظیر نهادهای بیرون سازمانی و تفویض مسئولیت ها ، استخدام نیروهای برون سازمانی، استناد به مراکز ارتباطی برون سازمانی و هم چنین کم شدن قیمت های کالاها و خدمات در مرتبط است. آشنا شدن با مدل برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ، از ارزش زیادی برخوردار می باشد؛ چرا که به این طریق، با تفاوت بین رویکردهای برون سپاری نوین و رویکردهای سنتی هم آشنا می شویم.

امروزه، تعداد بسیاری در بازار اشتغال دارند که خدمات پشتیبانی شبکه عرضه می کنند؛ به عبارتی، بعضی از کمپانی های فناوری اطلاعات و تلکام که ما در تیم مشاوره ی نتوورک (Network Consulting Group) با ایشان همکاری داریم، از همان تیم هستند. فرق بین “ خدمات پشتیبانی شبکه ” و “ برون سپاری ”، اینگونه است که برون سپاری ، یک ابزار عملیاتی است و خدمات پشتیبانی شبکه یک ابزار مدیریتی می باشد.

به این معنی است که تأمین کننده ی خدمات پشتیبانی شبکه ، یک کارشناس می باشد که در هر مکان اداری و سازمانی قادر به فعالیت است و  برای کنترل بعضی از جوانب کاری سازمان  از ابزارهای مناسب شما برخوردار می باشد؛ به علاوه ، این تأمین کننده ها این توانایی را دارند که امور سازمان را به شکلی مناسب تر از شما کنترل نمایند. صرف نظر از نوع صنعتی که در آن کار می کنید، این تأمین کننده می تواند با نهاد و سازمان شما یکی شود. از طرف دیگر، برون سپاری سنتی یک کار حرفه ای است که کارآمدتر و ارزان قیمت تر است؛ ولی در مقابل خدمات پشتیبانی شبکه، تسهیلات مشاوره ای پایین تری بر عهده سازمان مشتری می گذارد.

با این حال چنان چه ایده ی کنترل برون سپاری ذهن شما یا مشتریانتان را به خود مشغول کرده باشد، بهتر است که با چگونگی فعالیت و اثر گذاری کمپانی های تأمین کننده ی خدمات پشتیبانی شبکه بر شفافیت و صراحت  کاری آشنا شوید.

بعضی از تأمین کنندگان خدمات پشتیبانی شبکه ، همه تلاش خود را در برای رؤیت پذیری بیشتر کردن شرکت، صراحت و مسئولیت پذیری در گزارش نویسی به کار می گیرند. خیر؛ این تأمین کننده ها در بیرون از سازمان شما فعالیت نمی کنند؛ چرا که یک واحد منشعب از تیم کاری و سازمان خودتان می باشند.

مسئولیت پذیری:

شما می توانید روی کمک تأمین کننده های خدمات پشتیبانی شبکه حساب کنید و مطمئن گردید که دائماً شما را در مورد تغییرات وارد بر پلت فرم ها، خدمات یا ساختارهای کاری که به طور غیرمستقیم یا مستقیم بر کسب و کارتان اثر می گذارند، اطلاع می دهند.

رؤیت پذیری:

بعضی از خدمات پشتیبانی شبکه که در مکان ابر کار می کنند، با ارائه ی تسهیلات و امکانات خاص و سفارشی به خریداران موقع خرید فناوری و خدمات، رؤیت پذیری سازمان یا شرکت ایشان را بیشتر می کند. حتی اکثر آن ها، امکان مدیریت کاربر و دسترسی از راه دور را هم در اختیار خریدار می گذارند؛ بعضی اوقات هم این تأمین کننده ها، محصولات و خدمات خودکاری به شما عرضه می کنند که احتیاج به هاست کردن یا مواظبت از طرف سازمان شما ندارند.

بیشتر خریداران اعتقاد دارند که قوی کردن رؤیت پذیری، یکی از خدمات با ارزشی است که به وسیله تأمین کنندگان خدمات پشتیبانی شبکه عرضه می گردد؛ این خدمت، از آن برای از ارزش خاصی برخوردار است که شما دقیقاً می دانید پول خود را در ازای چه چیز صرف می کنید و تأمین کننده هم به شکلی کارآمد و در راستای تعهدات خود، خدمت رسانی انجام می دهد. چنان چه این خدمات در اختیار شما قرار نگرفته باشد، گویی شما به چشمان بسته در حال پرواز می باشید.

منبع

  • ۹۷/۰۵/۲۰
  • خدمات کامپیوتر جردن خدمات کامپیوتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی