خدمات کامپیوتر و شبکه جردن - تعمیر رایانه

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر جردن، آفریقا، ونک ، ظفر ، وحید دستگردی | تلفن 26763137 و 26763146
مشخصات بلاگ

خدمات کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

((((( تلفن: ٢٦٧٦٣١٣٧ - ٢٦٧٦٣١٤٦ )))))

***** سخت افزار *****
- تعمیر انواع کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک و سرور
- ارائه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی
- مونتاژ و تعویض و ارتقا انواع کامپیوتر و لپ تاپ
- راه اندازی کامپیوتر و نصب سیستم
- پشتیبانی کامپیوتر و سیستم

***** نرم افزار *****
- نصب انواع سیستم عامل ویندوز
- نصب نرم افزارهای کاربردی
- نصب نرم افزارهای تخصصی عمران، برق، مکانیک و ...
- بروزرسانی انواع نرم افزار
- نصب انتی ویروس
- ارائه انتی ویروس اورجینال

***** شبکه *****
- نصب و راه اندازی شبکه
- پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
- عقد قرارداد پشتیبانی جهت شرکت ها و موسسات
- فروش انواع سرور و ups
- راه اندازی سرور و دامین ، فایل سرور، سرور پشتیبان، ایمیل داخلی
- مجازی سازی و نرم افزار های کنترل پهنای باند اینترنت و شبکه

***** ماشین های اداری *****
- ارائه انواع پرینتر و کاتریج
- شارژ کاتریج لیزری و جوهر افشان
- تعمیر پرینتر، فکس و اسکنر


خدمات کامپیوتر ، خدمات کامپیوتری ، خدمات شبکه ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر کامپیوتر ، پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی کامپیوتر ، نگهداری شبکه ، پشتیبانی سیستم ، قرارداد پشتیبانی شبکه و کامپیوتر ، نصب شبکه ، راه اندازی شبکه ، قرارداد شبکه ،
خدمات کامپیوتری در محل ، خدمات کامپیوتر در محل ، تعمیر نوت بوک ، تعمیرات نوت بوک ، نصب نرم افزار لپ تاپ ، نصب نرم افزار نوت بوک ، نصب ویندوز ، نصب نرم افزار ، نصب درایور ، نصب نرم افزارهای کاربردی ، نصب انتی ویروس ، راه اندازی سیستم ، راه اندازی کامپیوتر ، ریکاوری ، ریکاوری اطلاعات ، بازیابی اطلاعات ، بازیابی اطلاعات ازدست رفته ، خدمات نرم افزاری

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر

((((( تلفن: ٢٦٧٦٣١٣٧ - ٢٦٧٦٣١٤٦ )))))

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۳ ب.ظ

4 مزیت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه

4 مزیت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه

در این مطلب می خواهیم در مورد 4 مزیت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم . همان طور که می دانید سیستم های شبکه ای نیاز به پشتیبانی شبکه دارند که در  صورت مشکل به آن مراجعه کنند و مشکل خود را حل نمایند. در ادامه همراه باشید.

4 مزیت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه
در حال حاضر، کمپانی ها برای نگهداری رشد پیشرفت و حرکت رو به جلو، به سطخ گوناگونی از پشتیبانی شبکه و فناوری اطلاعات متکی مباشند. خیلی از کمپانی های سازمان ها و بزرگ ، یک تیم جدا برای پشتیبانی از فناوری اطلاعات استخدام کرده اند که برای به حداقل رساندن منفعت های حاصل از ابزارهای دیجیتال عمل می نمایند. ولی بنگاه های کسب و کار کوچک و جدا و همچنین کمپانی های متوسط هم احتیاج های تکنولوژیکی جدی و زیادی دارند.
کمپانی ها معمولا با محدودیت در منابع مواجه می باشند و می بایست برای گرفتن پشتیبانی پاره وقت برای قسمت فناوری اطلاعات، در پی راه های مقرون به صرفه و با هزینه کم باشند. مرسوم ترین راه پیش روی این کمپانی ها، به طور معمول همکاری با یک شرکت تأمین خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) می باشد.

یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه ، خدمات حرفه ای پشتیبانی از فناوری اطلاعات را در اختیار شما می گذارد!

بعضی از نهادها یا متخصصان پشتیبانی شبکه، ادعا می کنند که به طور کامل از تمام امور کامپیوتری آگاه هستند؛ شرکت ها می بایست گرایش خود به واگذاری امور فناوری اطلاعات به این قبیل نهادها و اشخاص را کنترل کنید. زیرا شمار بیشتری از این نهادها، فقط قادر به وصل کردن چند کابل یا کلیک برروی یک گزینه ی اسکن بدافزار می باشند!
هنگامی که در سیستم شما مشکلی به وجود می آید و سوابق و مدارک دیجیتالی در خطر حذف قرار می گیرند، حقیقتاً شما رو به روی یک مشکل بزرگ هستید. همکاری با یک شرکت تخصصی تأمین خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) ، امکان بهره مندی از خدمات پشتیبانی دائم و حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهد داد؛ و به این شکل ، سر رشته ی کار هیچوقت از دستتان خارج نمی شود.
یک کارشناس حرفه ای پشتیبانی شبکه می تواند ضمن همکاری با شما و سهامداران تمامی شرکتتان، تمرکز خود را بر توسعه بهترین عملکردهای پشتیبانی و طراحی رویه های تازه برحسب احتیاجات و مقتضیات آینده شرکت شما معطوف کنید. برون سپاری امور فناوری اطلاعات به یک کارشناس پشتیبانی، راه را برای ورود دانش و آگاهی پیرامون آخرین گرایشات صنعت و نوآوری ها به کمپانی شما باز می کند.

خدمات پشتیبانی شبکه ، مقرون به صرفه می باشند!

هزینه های سالانه پشتیبانی از فناوری اطلاعات در دنیا ، بالغ بر ۳.۷ تریلیون دلار می باشد؛ و انتظار می رود که این آمار در سالیان دراز ، بیش از ۴ ٪ بیشتر شود. در پی دیجیتالی شدن عملیات ها و فرآیندها، هزینه های فناوری اطلاعات هم زیاد می شود. به زعم اکثر شرکت ها، این خبر اصلاً نگران کننده نیست. چرا که فناوری، هزینه های تمام را به میزان قابل ملاحظه ای کم می کند.
تصور کنید که سیستم های فناوری شرکت شما به مدت 2 ساعت از کار بیافتد. در ازای منبع های از بین رفته، چه مقدار می بایست هزینه کنید؟ به احتمال زیاد در صورت وقوع چنین رخدادی ، همه ی کارکنان شما کنار لیوان های نوشیدنیشان می نشینند و دست روی دست می گذارند؛ اما شما وظیفه دارید به ایشان حقوقی بدهید!

شرکت تأمین خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) به راه های پیشگیرانه تکیه دارد!

مؤسسه  بیزینس اینسایدر (Business Insider) به تازگی پژوهش هایی را انجام داده که نتیجه آن نشان می دهد بیش از نیمی از کمپانی های تحت مطالعه، علت خود مبنی بر نداشتن استفاده از فناوری های جدید و پیشرفته در محل کار را محدودیت زمانی اعلام نوده اند. دلیل ، آن است که رهبران و مدیران بنگاه های کسب و کار، تمرکز خود را به شکلی افراطی بر کسب درآمد از تخصص خود معطوف کرده اند. عقد قرارداد با تأمین کنندگان خدمات پشتیبانی شبکه (MSP)، به تصمیم گیرندگان و سیاست گذاران یک شرکت امکان می دهد تا به بازه  گسترده ای از خدمات دسترسی پیدا کنند؛ و کنش های خود در جهت حصول اهداف و مقاصد شرکت را بر مبنای خدمات در دسترسشان انتخاب کنند. به زبان ساده، یک تأمین کننده خدمات پشتیبانی شبکه، شما را در طول مسیر پیشرفت فناوری به جلو هداست می کند.

شرکت تأمین خدمات پشتیبانی شبکه، تغییرات مثبت و کارآمدی در شرکت شما به وجود می آورد!

یکی از اولین وظیفه های تأمین کنندگان خدمات پشتیبانی شبکه (MSP) در یک سازمان، بررسی کامل و جامع همه ی روش ها و سیستم های اجرایی در آن سازمان می باشد.
از یک طرف ، احتمالاً شما فکر می کنید که تعدادی کارمند متخصص و کار بلد در شرکتتان دارید که از تمام چیزها سر در می آورند. ولی در حقیقت، آنها متخصص و کارشناس فناوری اطلاعات نمی باشند. برای مثال، خلاء و فاصله ی بین تخصص فوق العاده در تنظیم حقوق و دستمزدها و تخصص عالی در فناوری اطلاعات را به شکلی می توان پُر کرد که صرفه جویی حاصل گردد. یک شرکت تأمین خدمات پشتیبانی شبکه، به شکلی با شما و تیمتان  همکاری می کند که این خلاءها و فاصله ها پُر گردند و شرکتتان دقیق کار کند.
در آخر می بایست به این نکته اشاره کرد که همه ی کمپانی ها، در حوزه کنترل فناوری اطلاعات، به کمک نیاز  دارند. در نتیجه همکاری با یک تأمین کننده خدمات پشتیبانی شبکه (MSP)، یک تیم حرفه ای از متخصصان فناوری اطلاعات در کنار شما قرار می گیرد و با هزینه ای معقول، شما را یاری می سازد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۱
خدمات کامپیوتر جردن خدمات کامپیوتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی