خدمات کامپیوتر و شبکه جردن - تعمیر رایانه

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر جردن، آفریقا، ونک ، ظفر ، وحید دستگردی | تلفن 26763137 و 26763146
مشخصات بلاگ

خدمات کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

((((( تلفن: ٢٦٧٦٣١٣٧ - ٢٦٧٦٣١٤٦ )))))

***** سخت افزار *****
- تعمیر انواع کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک و سرور
- ارائه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی
- مونتاژ و تعویض و ارتقا انواع کامپیوتر و لپ تاپ
- راه اندازی کامپیوتر و نصب سیستم
- پشتیبانی کامپیوتر و سیستم

***** نرم افزار *****
- نصب انواع سیستم عامل ویندوز
- نصب نرم افزارهای کاربردی
- نصب نرم افزارهای تخصصی عمران، برق، مکانیک و ...
- بروزرسانی انواع نرم افزار
- نصب انتی ویروس
- ارائه انتی ویروس اورجینال

***** شبکه *****
- نصب و راه اندازی شبکه
- پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
- عقد قرارداد پشتیبانی جهت شرکت ها و موسسات
- فروش انواع سرور و ups
- راه اندازی سرور و دامین ، فایل سرور، سرور پشتیبان، ایمیل داخلی
- مجازی سازی و نرم افزار های کنترل پهنای باند اینترنت و شبکه

***** ماشین های اداری *****
- ارائه انواع پرینتر و کاتریج
- شارژ کاتریج لیزری و جوهر افشان
- تعمیر پرینتر، فکس و اسکنر


خدمات کامپیوتر ، خدمات کامپیوتری ، خدمات شبکه ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر کامپیوتر ، پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی کامپیوتر ، نگهداری شبکه ، پشتیبانی سیستم ، قرارداد پشتیبانی شبکه و کامپیوتر ، نصب شبکه ، راه اندازی شبکه ، قرارداد شبکه ،
خدمات کامپیوتری در محل ، خدمات کامپیوتر در محل ، تعمیر نوت بوک ، تعمیرات نوت بوک ، نصب نرم افزار لپ تاپ ، نصب نرم افزار نوت بوک ، نصب ویندوز ، نصب نرم افزار ، نصب درایور ، نصب نرم افزارهای کاربردی ، نصب انتی ویروس ، راه اندازی سیستم ، راه اندازی کامپیوتر ، ریکاوری ، ریکاوری اطلاعات ، بازیابی اطلاعات ، بازیابی اطلاعات ازدست رفته ، خدمات نرم افزاری

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر

((((( تلفن: ٢٦٧٦٣١٣٧ - ٢٦٧٦٣١٤٦ )))))

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۶ ب.ظ

۶ نشانه‌ای که شما نیاز به پشتیبانی شبکه دارید

۶ نشانه‌ای که شما نیاز به پشتیبانی شبکه دارید

در این مطلب سعی داریم در مورد ۶ نشانه‌ای که شما نیاز به پشتیبانی شبکه دارید توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. در اینجا می خواهیم در مورد موضوغاتی همچون نشانه هایی که شما نیاز به پشتیبانی شبکه دارید، مزایای برون سپاری پشتیبانی شبکه ، چگونه شرکت مناسب پشتیبانی شبکه را انتخاب کنید، بپردازید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 ۶ نشانه‌ای که شما نیاز به پشتیبانی شبکه دارید

۶ نشانه‌ای که شما به پشتیبانی احتیاج دارید

نشانه های وجود دارد که سیستم شما احتیاج به پشتیبانی شبکه دارد. حواستان به نکته های پایین باشد:

  1. تأخیر طولانی – از جمله تاخیر زمان طولانی برای ذخیره کردن و / یا بازگردانی و هم چنین تاخیر در منتقل کردن داده در داخل شبکه سازمانتان
  2. کم شدن توان شبکه شما – کم شدن حداکثر حجم داده ای که به وسیله شبکه شما یک یا چند واحد اندازه گیری زمان انتقال داده می شود (سردرگم نشوید برای اندازه گیری مقدار Network Throughput این مطلب را ببینید و یا با ما در ارتباط باشید مشاوران ما به شما کمک می کنند)
  3. Packet loss – از دست دادن بسته ها، هنگامی که بسته های داده ها در یک شبکه رو به حرکتند، به دلیل خطاهایکه در بین راه آنها وجود دارد به مقصد خود نمی رسند.
  4. وقتی که شرکت شما خیلی سریع تر از شبکه سازمانیتان رشد پیدا می کند، و یا حدس می زنید که کسب و کارتان سریع تر از شبکه سازمانی شما پیشرفت می کند
  5. وقتی که احساس می کنید مشکلات شبکه فشار بیشتری بر روی کارکنان شما ایجاد می شود و کارایی آن ها را کم می کند و یا خارج از از توان نفر پشتیبانی شبکه شماست.
  6. کامندان شما حرفه لازم را برای کنترل پشتیبانی شبکه و عرضه برترین راه حل ها، به شکلی که رضایت شما را جلب کنند را ندارند.

۶ نکته بالا را یاداشت کنید و چنان چه در طول هفته هر بار به یکی از این مشکلات برخورد داشتید جلویش علامت✓ را قرار بدید.

مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه

در کسب و کارهای کوچک، به طور معمول مسئولیت نگهداری و تعمیر شبکه را به یک کارمند فناوری اطلاعات می دهد و به اصطلاح شخصی که مسئولیت این کار را دارد که مسئولیت تعمیرات کامیپوتر همه ی فامیل را بر عهده داشته است.

با وجود این که گزینه به صرفه ای در نظر داشته باشد این روش عیب های مخفی بیشتر را همراه دارد، برای مثال:

  • احتمال دارد د شبکه شما مشکل جدی به وجود آید و فردی که وظیفه پشتیبانی شبکه را دارد در تنظیم کردن وظیفه های مهم خود (مثل مالی یا فروش ) با وظیفه ای که تنها در همچین شرایطی با آن روبرو می شود به مشکل بر بوخورد.
  • به علت اینکه کار مهم این فرد پشتیبانی شبکه و ممواظبت از شبکه نیست احتمال دارد وقتی نزدیک به دو برابر پل پشتیبانی شبکه داخلی اختصاصی ممکن است برای شرکت های بزرگ تر و با تجربه که توانایی مالی برای این امر را دارند، یک انتخاب قابل قبول باشد. بیشتر برای حل مسئله ای آسان در سازمان شما ببرد.

اما چنان چه شما نمایندگی یک شرکت خارجی در ایران را دارید احتمالا بدانید که شرکت های خارجی استاندارد های ویژه خود را دارند و به علت های حفاظت از اطلاعات و امنیتی پشتیبانی شبکه هم از این قاعده مستثنی نمی باشد!

برون سپاری پشتیبانی شبکه شما به چندین راه احتمال دارد برای شما سود آور باشد.

گروه با تجربه ما متشکل از کارشناسان فناوری اطلاعاتی که سابقه بالای در پشتیبانی از شبکه های سازمانی در اندازه های گوناگون را داشته اند.

چگونه شرکت مناسب پشتیبانی شبکه را انتخاب کنید

هرچند هر سازمانی احتیاجات مخصوص خود را دارد و تنها بعدا از تهیه پروپوزال مناسب می توان شرکت ها را بسنجید. ولی بطور کلی می توانید در گزینش شرکت مناسب به این سه فاکتور مراجعه نمایید و در نظر داشته باشید چنان چه تنها به این 3 فاکتور بسنده نماید احتمال دارد خطا کنید:

ظرفیت:

زمانی که در مورد ظرفیت شرکت حرف میزنیم منظورمان این است که کمپانی توان پشتیبانی شبکه ۲۴ ساعته را دارا باشد، البته برای خیلی از کمپانی ها در ایران همان پشتیبانی در تمامی روز ها و طول ساعات اداری کفایت می کند، شما با سنجش این فاکتور قابلیت های لازم را می توانید تا حدی بسنجید.

چالاکی و توانایی:

قطعاً برای خیلی از ما اشخاص فعال در حوزه فناوری اطلاعات تکنولوژی ببا سرعت در حال پیشرفت است، کمپانی را پیدا کنید که به آموزش کارمندانش همواره وفادار است. این موجب می شود که کارمندان از تکنولوژی های تازه  در پشتیبانی شبکه شما استفاده نمایند و شما از مزیت های این تکنولوژی ها بهمرند گردید. معمولا شرکت هایی که در چنداین حوزه فعال می باشند چالاکی زیادی دارند و به آموزش دقت زیادتری می کنند.

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
خدمات کامپیوتر جردن خدمات کامپیوتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی