خدمات کامپیوتر و شبکه جردن - تعمیر رایانه

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر جردن، آفریقا، ونک ، ظفر ، وحید دستگردی | تلفن 26763137 و 26763146
مشخصات بلاگ

خدمات کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

((((( تلفن: ٢٦٧٦٣١٣٧ - ٢٦٧٦٣١٤٦ )))))

***** سخت افزار *****
- تعمیر انواع کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک و سرور
- ارائه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی
- مونتاژ و تعویض و ارتقا انواع کامپیوتر و لپ تاپ
- راه اندازی کامپیوتر و نصب سیستم
- پشتیبانی کامپیوتر و سیستم

***** نرم افزار *****
- نصب انواع سیستم عامل ویندوز
- نصب نرم افزارهای کاربردی
- نصب نرم افزارهای تخصصی عمران، برق، مکانیک و ...
- بروزرسانی انواع نرم افزار
- نصب انتی ویروس
- ارائه انتی ویروس اورجینال

***** شبکه *****
- نصب و راه اندازی شبکه
- پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
- عقد قرارداد پشتیبانی جهت شرکت ها و موسسات
- فروش انواع سرور و ups
- راه اندازی سرور و دامین ، فایل سرور، سرور پشتیبان، ایمیل داخلی
- مجازی سازی و نرم افزار های کنترل پهنای باند اینترنت و شبکه

***** ماشین های اداری *****
- ارائه انواع پرینتر و کاتریج
- شارژ کاتریج لیزری و جوهر افشان
- تعمیر پرینتر، فکس و اسکنر


خدمات کامپیوتر ، خدمات کامپیوتری ، خدمات شبکه ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر کامپیوتر ، پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی کامپیوتر ، نگهداری شبکه ، پشتیبانی سیستم ، قرارداد پشتیبانی شبکه و کامپیوتر ، نصب شبکه ، راه اندازی شبکه ، قرارداد شبکه ،
خدمات کامپیوتری در محل ، خدمات کامپیوتر در محل ، تعمیر نوت بوک ، تعمیرات نوت بوک ، نصب نرم افزار لپ تاپ ، نصب نرم افزار نوت بوک ، نصب ویندوز ، نصب نرم افزار ، نصب درایور ، نصب نرم افزارهای کاربردی ، نصب انتی ویروس ، راه اندازی سیستم ، راه اندازی کامپیوتر ، ریکاوری ، ریکاوری اطلاعات ، بازیابی اطلاعات ، بازیابی اطلاعات ازدست رفته ، خدمات نرم افزاری

مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر لپ تاپ و پرینتر

((((( تلفن: ٢٦٧٦٣١٣٧ - ٢٦٧٦٣١٤٦ )))))

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ

پشتیبانی شبکه در محل

پشتیبانی شبکه در محل

در این مطلب سعی داریم در مورد خدمات پشتیبانی شبکه در محل توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . شما با مطالعه این توضیحات با برخی خدمات پشتیانی ما بیشتر آشنا خواهید شد . در ادامه با ما همراه باشید.
 
پشتیبانی شبکه در محل
بعضی مشتریان برای گرفتن خدمات ویژه مثل : کنترل شبکه و یا حمایت از رئیس شبکه خود به سمت ما خواهند آمد. در صورتی که بعضی ها ما را به عنوان یک منبع مناسب در کنار خود مشاهده می کنند. همکاری مشترک با رئیس شبکه و عرضه خدمات جانبی و مشاوره برای تکمیل کردن فعالیت های رئیس شبکه مقیم خواهد توانست انتخابی مناسب باشد. مشتریان می توانند با گزینش از لیست خدمات ما زمینه تغییر اثر گذار را در ساختار شبکه خود فراهم کنند. در اینجا توصیه های ما به گروه مدیریت کمک می کند اطلاعات زیادتری را برای بهتر کردن روند کاری خود داشته باشند. ضمناً ما توصیه های برای پیاده کردن فناوری تلفنی عرضه می کنیم. یکپارچه کردن آن ها با شبکه داده های موجود برایدر دست گرفتن راه های کاملاً یکپارچه مبتنی بر CRM.

پشتیبانی مناسب:

  • فرستادن متخصص به شکل مستمر در این نوع پشتیبانی، فرستادن متخصص به سایت کارفرما به منظور بررسی مسائل پیش آمده در شبکه و از بین بردن احتباجات مشتری، به شکل ثابت صورت می گیرد. بنا به احتیاج و یا تقاضای مشتری، امکان استقرار متخصص در سازمان ها را هم فراهم کرده ایم. در این طرح، متخصص مستقر مثل یک رئیس شبکه، مسئول نگهدار از شبکه را بر عهده دارد.
  • فرستادن متخصص در موقعیت های که مشکل ایجاد شده متخصصین به شکل دوره ای و در زمان های بروز مشکل اعزام می شود. زمان حضور متخصصین در  محل، تا هنگام برطرف شدن کامل مشکل است.
  • فرستادن گروه متخصصین به منظور پوشش نیاز سازمان های بزرگ و یا سازمان هایی با شبکه گسترده، گروه کارشناسی فرستاده می شود.
  • پشتیبانی کردن از راه دور متخصصان فنی شرکت روی سیستم مشتری ریموت می کنند و علاوه بر بازبینی  وضعیت دستگاه ها، موارد بوجود آمده را برطرف می کنند.
  • پشتیبانی تلفنی در این نوع پشتیبانی، متخصصان پشتیبانی با استفاده از  تلفن راهنمایی های مورد نیاز را به مشتریان عرضه می کنند.

با توجه به این اهمیت شرکت ما با تشکیل واحد پشتیبانی شبکه های داخلی  و به کارگیری کارشناسان مجرب ، سعی در پیش بردن گامی دیگر برای جلب رضایت مشتری دارد.

در طول سال های قبل با پیشرفت روز به روز فناوری اطلاعات، این صنعت در ابعاد گسترده و شکل های گوناگون در زندگی انسان حضور پیدا کرده و امکانات مفید و زیاد این صنعت احتیاجات تازه ای در پیش روی افراد قرار می دهد. یکی از اصلی ترین عامل های پیشرفت این صنعت، پدیدار شدن و گسترش شبکه های کامپیوتری می باشد.

هر سازمانی بعد از مرحله­ ی نصب و تشکیل شبکه­ ی کامپیوتری خود ، احتیاج به فرایند پشتیبانی شبکه و نگه‌داری آن دارد و سرعت عمل در از بین بردن مشکلات ، زمان وقوع ، از اولویت خاصی برخوردار می باشد. ولی دستیابی به چنین موقعیتی، بدون برنامه­ ریزی و انجام پیش نیازها و پیش­ بینی­ های لازم امکان پذیر نمی باشد. تولید مستندات ضروری شبکه، شناسنامه­ ی نرم­ افزاری و سخت­ افزاری سیستم­ ها، شناسنامه­ ی اشخاص و طراحی بازدیدها و سرویس­ های زمان­ بندی گردیده ، گام اثرگذاری در میل به این هدف و موقعیت است.  

فرایند پشتیبانی شبکه با ارائه کردن راه کارهایی هم چون، سرکشی هفتگی و ارائه پشتیبانی فنی به کادر IT سازمان، استقرار تیم پشتیبانی شبکه به شکل تمام وقت و پاره وقت در محل مشتری شروع گردیده و تا تهیه­ ی مستندات لازم شبکه، شناسنامه­ ی نرم­ افزاری و سخت­ افزاری سیستم­ ها، شناسنامه­ ی افراد و طراحی بازدیدها و سرویس­ های زمان­ بندی شده ادامه پیدا می کند. احتمال دارد در نظر داشته باشید نیرویی ثابت استخدام کنید به جای اینکه از شرکت های عرضه کننده خدمات پشتیبانی و راه اندازی استفاده کنید.

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۰
خدمات کامپیوتر جردن خدمات کامپیوتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی